Translate

събота, 29 юни 2013 г.

For my father (I love you Daddy)

Ти си човека,за който давам живота си.
И който дава своя за мен!
Не знам дали някога ще мога да ти покажа,
колко много всъщност те обичам!
Вероятно никога няма да успея.
Макар и да се старая
да ти го доказвам всеки ден.
Поглеждам няколко снимки...
няколко спомена прехвърчат,
като филм пред очите ми...
няколко секунди на истинско щастие ме обливат.
И... след това се връщам в настоящето.
Студено по природа,
но точно сега толкова топло.
Макар и няколко секунди спомени да са отминали,
те все още оставят отпечатък в съзнанието ми... в сърцето ми.
Там. При най-близките ми неща.
За да знам, че ти ще си щастлив,
бих се лишила от своето собствено щастие.
Ти ми даваш чувството за сигурност.
Как мога да те опиша?!

... ти си най-светлият ангел,
които ме повдига, когато мисля,
че крилете ми са забравили как да летят!

Няма коментари:

Публикуване на коментар