Translate

неделя, 23 юни 2013 г.

Луда ли съм?

Понякога се чувствам луда.

Луда. Стоя и ти говоря на ум.

И си представям как ме слушаш

и после как ме гушкаш.

Луда ли съм?

Понякога вървя по улицата

и ти говоря, дори ти се карам понякога.

Но накрая винаги те обичам.

И си представям как ме целуваш.

Луда ли съм?

Понякога преди да заспя си казвам на ум

''сладки сънища, обичам те''

и си представям, че си до мен

и ме целуваш за лека нощ.

Луда ли съм?

Понякога докато си мия зъбите

вземам първо твоята четка,

за да сложа паста, а теб те няма.

И я връщам и вземам моята и това ме натъжава.

Луда ли съм?

Понякога, както примерно сега

не спя. Почти 4 сутринта е,

а аз не спя, а пиша и пиша.

И си мисля за теб.

Луда ли съм?

Понякога гушкам възглавницата

мислейки, че това си ти

и така заспивам. Без теб ми е трудно.

Да заспя, да си мия зъбите, да вървя.

Без теб ми е трудно да живея.

Луда ли съм?

Няма коментари:

Публикуване на коментар